16 Kasım 2007 Cuma

bugün sabahtan herşey normal ilerliyordu..gayet keyifli yeni güne başladık..kızım sabah jimnastiğinide yaptı..daha sonra komşu geldi kahveye..onunla oturduk bayağı..komşumuz gittikten sonra anneannemiz odada kalan yerleri silmek için Ada İlke'nin odasına gitti..bende önce wc ye gittim daha sonra telefonları alıp Ada İlke'nin odasına gidecektim..sol tarafıma inanılmaz bir ağrı girdi..ben hiç böyle ağrı yaşamamıştım hamileliğim boyunca..gözlerimden yaş geldi..bir azalıp bir geri artıyordu..dayanamıyordum..babamızı çağırdık..bizde o sırada hazırlanmaya çalıştık..doğru hastaneye gittik..önce nst ye bağlandım..sancı vs yoktu..kadın doğum dr u muayene etti bebişte doğacakmış gibi bir durum yoktu..herşey gayet normaldi..sonra bizi ürolojiye sevketti..böbreklerim usg de izlendi hiç bir problem yoktu..sadece idrar yollarında iltihap vardı..doğumla alakalı olmadığını öğrenince acayip rahatladık.bebeğimin daha zamanı vardı çünkü..ne olduğunu anlamadığımız bir ağrı yaşamıştım..idrar yolları enfeksiyonumuydu acaba? ama hepimizin yüreği ağzına geldi..

Hiç yorum yok: