10 Mart 2008 Pazartesi

2 AYLIK DR KONTROLÜMÜZ..

Maaşallah kızım 2 aylık oldu..bu sabah dr kontrolümüze gittik..dün akşam çok şükür kızımızdan evde kaka alabildik babasıda 15 dakikada hastaneye yetiştirdi.bu sabah onun sonucunuda aldık..maalesef amip çıktı..yavrumun birkaç günlük huzursuzluğu bundanmış..zaten kaka renginden ve İlke'nin kıvranmalarından amip olacağından şüphelenmiştim.. Allah tan daha yeni başlıyormuş..bütün arkadaşlarımın bebeklerinde amip çıktığı için bende tetikteydim..belirtileri hissedince zaten hemen acile gittik o akşam..bu pis hastalık inanılmaz salgın..minicik bebeklerin canını yakıyor kıyamam ben onlara..dr umuz ilaç yazdı İnşallah geçeceğiz..bu hastalık sulardan ve temastan bulaşıyormuş..banyo suyumuzu bile kaynatıp yıkıyoruz..ellerim sürekli suda artık tahriş oldu yıkanmaktan üstelik soğuk suyla yıkıyorum sıcak suda bakteri ürüyor diye ama geldi yine kızımı buldu..dr umuz maalesef ne yaparsan yap çoçuklar alıyor dedi..
amip dışında tüm kontrollerimiz çok iyi çıktı..kilomuz 4520gr boyumuz 57cm..karma aşımızı ve pnömokok aşımızı olduk..
İnşallah kısa sürede amiptende kurtuluruz..kıyamam ben prensesime..

5 yorum:

eatnes dedi ki...

canım cok gecmış olsun nasıl anladın amip oldunu belırtılerı neler merak etdim benım kızda ıshal gıbı acaba olabılırmı?

EBRU ATALAY dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun prensese...Biz hiç yaşamadık bu tip sorun.Ben sürekli Protex adlı antibakteriyel sıvı sabunla ellerimi yıkıyorum doğduğundan beri.Ayrıca bulaşıklarının tümünüde yine bu sabunla yıkyorum.Tavsiye ederim.Birde kaynamış soğutulmuş su vermeni öneririm eğer arada su veriyorsan.Tekrar geçmiş olsun...öpüyoruz sizi...

nilay dedi ki...

eatnes sağol canım yeşil kaka ve huzursuzluk vardı..

ebrucum sağol bizde protex kullanıyoruz ellerim artık yarıldı yıkamakdan üstelik..çünkü hep soğuk suyla yıkıyorum sıcak suda bakteri ürüyor diye..
banyo suyu bile içme suyundan üstelik kaynatılarak..daha ne olsun..dr umuz ne yaparsanız yapın maalesef çoçukları buluyor dedi :(((

eatnes dedi ki...

canım hep mı yeşıl kaka yaptı pekı cok ınce ınce sordum kusura bakma ama arada bızım kızda yapıyor hafıf yeşıl gıbın ve cok ıshal gıbı annem hep yedıklerın dokunuyordur dıyor zaten gecıyor ondan sonra bı sonrakı kakası normal renk oluyor yanı bu aralarda yıne ıshal gıbı yapınca acaba dedım ıremde olmuş olabılırmı ondan sordum bu kadar bende protex kullanıyorum ama ne kadar dıkkat edersen et bulaşıcı ıse onune gecmek cok zor.atlatırsınız ınşallah en kısa zamanda...allah sıfa versın diğer kontrollerın ıyı cıkmasına sevındım.kendıen ıyı bak optum

nilay dedi ki...

eatnes çok sağol canım bizimde ara araydı..bu amip Antalya da çok salgın..dr una bir danış istersen..İlke aynı zamanda çok husursuz..sizde İnşallah yoktur..