1 Nisan 2008 Salı

AH BİR UYUYABİLSEM...

İki gündür uyumakta zorluk çekiyorsun nedenini çözemedim..gaz desem değil..bilemiyorum ama uyumak isteyipte uyuyamaman senide harap ediyor..gündüz gece altüst oldu, yine diyorum acaba büyüme atağımı..İnşallah öyledir ve yeni bir sürprizle düzelirsin..tam uyudun deyip yatırınca uyanman,bunun böyle devam etmesi hem seni hem beni yordu..oysa gözlerinden uyku akıyor..canım yavrum tam uyuyorsun 15 ya da 30 dakikada uyanıyorsun..buda sana yetmediği için huzursuz oluyorsun..bana daha çok yapışman büyüme atağında olduğun düşüncemi bir kere daha pekiştiriyor..canın yanmasın,hasta olmada sağlıkla atlatalım bugünleri..seni çok seviyorum bütün uykularım senin olsun bebeğim..

Artık oyuncaklarınıda daha bir dikkatli inceliyorsun..Maaşallah sana pamuk prensesim..

Hiç yorum yok: