8 Nisan 2008 Salı

CUMA GÜNÜMÜZ..

Cuma günü babaannemiz,dedemiz,halamız ve eniştemizi görmeye gittik..bu süreçtede günlüğümüzede yazamadık fırsatımız olmadı..İlke yi çok özlemişler,bizde çok özlemişiz..günleri İlkeyle anlamak ne mümkün..eve girdik dedemiz eşyalarımızı almak için aşağı inmişti..biz kızımla önden çıktık ana kucağını koltuğun üstüne koydum..dedemiz geldiğinde güler yüzle karşıladı dedesini..
Daha sonra alışverişte olan babaannesi ve eniştesi geldi İlke'nin..

İlke Tolga eniştesinin kucağında dolaşırken uyuya kaldı..:)))

Akşamda İlke'nin halası işten geldi..halası İlke yi ilk kez gördü..hamile olduğu için İlke'nin doğumuna gelememişti..

1 yorum:

eatnes dedi ki...

selam mavıcım bende merak ettım ne oldu bunlara dıye cok sukur ıyısınız...ıstanbuldamısınız pekı hala valla cok yogunsun ınşallah bızede vakıt ayırabılırsın..iremde bu aralar bana yapışşık bır halde...
bu arada ılke halasına cokmu benzıyor benmı benzettım.kız halaya ceker derler yaa...en cokda bızım babamız nobee gıdıp gelmedığı gunler oluyor ırem babasını cok arıyor ozaman babasıda ozleyerek kosarak gelıyor sımdı sız babadan ayrısınız ya duşunemıyorum ne durumdadır babanız allah ona sabır versın...bende ankaraya gıdeceğim bugunlerde sanırım henuz zaman net değil...babamız kara kara duşunuyor ben napıcam kızımdan ayrı dıye de ondan yazdım bunları ıyı gunler...