28 Nisan 2008 Pazartesi

ŞİMDİYE KADAR NELER YAPTIK...

3İlke her geçen gün hızla büyüyor..onun her geçen gün yeni şeyler öğrenmesi bizide çok mutlu ediyor..uzun süredir bloğumuzla ilgilenemedik.çünkü evimizi düzenlememiz gerekiyordu..bir kaç işimiz kalmasına rağmen genel olarak bitirdik..İlke de evden 1 ay uzak olunca evini unutmuştu..şimdi alıştı evine..
İlke şimdi oyuncaklarıyla daha bilinçli ilgileniyor onlara komik bakışlar atıyor onlarla konuşuyor..birden bir çığlık atıyor..bende bir şey oldu sanıyorum..herhalde oyuncak ona tepki vermeyince ona kızıyor :))tweety e nasıl bakmış :)) burdada oyuncaklarıyla konuşuyor..
İlke ilk oturma denemesini yaptı..azıcık oturdu.ilk şaşırdı ve irkildi ama arkasından güldü..hoşuna gitti herhalde..az kaldı birtanem biraz sabır :))
havalar biraz düzelince bende en azından İlke nin altını odasında değiştiriyorum yavaş yavaş tanısın odasını..alt açma bölümüne yatırınca heyecanla etrafı iceledi ilk önce..benim içinde rahat oldu böyle..fakat bu sabah ilk yatırınca korktu ve ağladı..aldım senin odan bir tanem dedim geri yatırdım yine etrafı inceledi ve gülümsedi..
Hala ara ara dudak büküyoruz :))
hep kucakta uyusun istiyor ama sadece gündüz uykularında..hafta içi benim kucağımda,hafta sonuda babasının kucağında uyuyor..geceleyinde aksine yatağına yatsın istiyor..gece emdikten sonra uykuya geçince ıh ıh yapıyor doğru yatağına ama tabiiki bizim odadaki yatağına..gündüzleride yatağında uyusa ne mutlu olacağım..yatağa yatar yatmaz uyanıyor..dün babasıyla oynuyordu karnıda toktu..bende biraz iş yapıyordum sesleri kesildi..ne oldu diye salona bir geldim baba kız uyumuşlar :))
cumarteside babanın kucağında uyudu.hafta sonu en azından dinleniyorum ya da yapmam gereken işleri yapıyorum..hafta içi yatağında uyusa uyurken bir şeyler yapacağım ama uyursada kucağımda..
ama öyle tatlı uyuyorki kıyamıyorum..
uyurkende gülüyor..Maaşallah yavruma..seni çoook seviyoruz...

2 yorum:

Z.EROĞLU dedi ki...

ayyyy maşallah bayılıyorum ağzına senin.ısırasım geliyor ama gerçketn görsem kıyamam ki

cavidan dedi ki...

maşallah kuzuya ne tatlıda gülermiş büyümüş güzeller güzeli.