22 Mayıs 2008 Perşembe

20 MAYIS 2008 SALI GÜNÜMÜZ..

Evet güzel bir hafta sonu ve onu izleyen bir günlük resmi tatilde bitince gerçeklerle yüzyüze gelmiştik :))tatil yapmak değişiklik olduğu gibi yorulmamıza da neden olmuştu..işin kötüsü tatil öncesi hafif kırıklığımız hem babamızın hem benim grip olmamla sonuçlanmıştı..tek korkumuz İlke ye bulaştırmaktı..sabahtan evde oynadık..


öğlende nuraylara gittik..İlke yolda uyumuştu ..ilerleyen saatlerde yine uykusu geldi..artık kendi kendine uyumayı öğrenmesi lazımdı ama bu nasıl olacaktı..dr ağlasın ama direnin demişti ama benim içim elvermiyordu..nuray ında desteğiyle biraz direndik ama İlke daha inatçıydı..pis pes ettik kucağıma alır almaz da uyudu çünkü ağlamaktan yorulmuştu..
bir ara ayakta salladım.ilk defa ayağımda salladım İlke yi uyuyamadığı için uykusuzluk had safhadaydı..
sonra mali de ilke nin yanına yattı :))şirinlik muskası...
Nuray teyzesi oyaladı biraz İlke yi bende çayımı içtim..

dönüşte babamız bizi aldı..dışarda yemeğimizi yedikten sonra evimize döndük..

Hiç yorum yok: