11 Mayıs 2008 Pazar

ANNELER GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN..

Bu benim ilk anneler günüm..bir hafta öncesinden başladı içimdeki kıpırtı..çok şükür bende anneler gününü anne olarak yaşayacaktım..Çok şükür bu günlerede ulaştım..İlke bu gece 5.5 saat deliksiz uyudu sanki bana anneler günü hediyesi verir gibi..güne onun gülücükleriyle başladım..zaten pamuk helvam dünyaya geldiği günden beri hergün benim günüm..ben dünyanın en büyük hediyesine sahip çook şanslı bir anneyim..Allah ım isteyen herkese bu duyguları yaşatsın..

tüm annelerin,anne adaylarının anneler gününü kutlarım..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

İLK ANNELER GÜNÜN KUTLU LSUN.İNŞALLAH SENEYE BENDE KIZIMLA BİRLİKTE GEÇİRECEĞİM.RABBİM O GÜNLERİDE GÖSTERİR BİZE İNŞALLAH.GEÇEN SENEKİ ANNELER GÜNÜM ÇOK KÖTÜYDÜ.AMA BU SENEKİ ANNELER GÜNÜM KIZIMIN TEKMELERİ İLE DAHADA GÜZEL OLDU.TEKRARDAN ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN CANIM.DARISI SENEYE İNŞALLAHHH APPLEGOLD HALE

nilay dedi ki...

canım çok sağol..seninde kutlu olsun annecik..2006 dan beri her anneler gününde hamileydim..şimdi çok şükür bu sene anneyim..sende seneye İnşallah kızınla kutlayacaksın..
sevgiler..