2 Mayıs 2008 Cuma

BU SABAH UYANIŞIMIZ

İlke uyanırken önce gözlerini açmıyor etrafının farkında olmadan ağlıyor..bende bu arada prensesimle konuşuyorum..günaydın dünyanın en güzel bebeği,günaydın prensesim,günaydın birtanem diye saçını okşuyorum derken bir an ayılıyor İlke ve gözlerini açıyor..işte o an gözlerini açıpta beni gördüğü an gülmeye başlıyor..o an o kadar mutlu ediyorki beni..işte o anı fotoğrafladım fakat anlayınca şaşkınlıkla fotoğraf makinesine bakmaya başladı..işte o anlarımızdan..SENİ SEVİYORUM PAMUK HELVAM,CANIM KIZIM.


2 yorum:

Melek Duru'nun annesi dedi ki...

ilkecim çok tatlısın maşallahın var allah sizi nazarlardan korusun

nilaycım aynen duru da anlattığın gibiarkadaşım önce gözleri kapalı ağlıyor beni görünce gülüyor ve asla gülerken fotoğraf çekemiyorum fotoğraf makinası çok ilgisini çekiyor şaşkın şaşkın bakıyor asla gülmüyor

ayrıca ilkenin şapkasına bayıldım bende burda aradım kızıma şapka bulamadım hiçbirşey bulamadığım gibi küçük biryerde yaşadığımız için!malum havalar ısındı güneşten korumak için gerekli...

öpüyoruz sizi meleğimle

nilay dedi ki...

teşekkür ederiz..bizde sizi öpüyoruz..bende bugün şapka baktım kalmadı dediler..şimdiden bitmiş :)))