20 Mayıs 2008 Salı

SOBEEEE...:)))

Biz yokken sobelenmişiz...:)) kızımın arakadaşı İDİL yapmaktan hoşlandığı şeyleri yazmış ve bizi sobelemiş..
bizim şimdilik seçeneğimiz çok fazla değil ama..

1-annemi görünce çok mutlu oluyorum çok heyecanlanıyorum,gözgöze gelince hemen gülüyorum,
2-kollarımdan güç alarak kafamı ve gövdemi kaldırıyorum,
3-sürekli sağ elimi yumruk yapıp onu izliyorum baş parmağımı kaldırp indiriyorum annemde hala çakmağı çakamadı diyor :)
4-uzun süre sesli kahkalar atıyorum,
5-dışarıda gezmekten çok hoşlanıyorum sokak süpürgesi oldum galiba..
6-ara ara tattığım az elma suyu çok hoşuma gidiyor..
7-herşeye laf yetiştiriyorum,au uu sesler çıkarıyorum,
8-iki elimi ortada kenetliyorum,
9-anakucağında göbeğimi kaldırp öne itiyorum,
10-hışırtılı şeylerden hoşlanıyorum avucuma alıp sıkıyorum ve çıkan sesi dinliyorum..
11-annem yada babamın dudak şekillerini taklit ediyorum..

şimdilik bu kadar deyip bende ELA ve MELEK DURU arkadaşlarımı sobeliyorum..SOBEEE...:))

Hiç yorum yok: