1 Haziran 2008 Pazar

31 MAYIS 2008 CUMARTESİ GÜNÜMÜZ..

Bugün kızımla savaş boyalarımızı sürüp semt pazarımıza gittik..hava çok sıcak olduğu için evde bol bol oynadık..babası akşamüstü uykusunu uyuttu..daha sonrada babamızla shemall e gittik..


geçen sene bu zamanlar hamileydim ve hamileliğim sürecinde bir günlük tuttuum..başta hergün yazdım daha sonrada haftada bir ..çünkü yatarak evde geçtiği için hamileliğim çok farklı bir şeyler yoktu yaşantımızda..
geçen sene kızıma yazdıklarım......
"Merhaba bebeğim..
Nasıl gidiyor işler?Biraz yorucu galiba he..Sanırım öyle..Çünkü bende yoruluyorum..Bu aralar yani 2 gündür falan iştahım iyi ama yine de dikkatli beslenmeye çalışıyorum Çünkü şimdiden çok kilo almamam lazım..Önemli olan yararlı ve çeşitli beslenmek..bende meyve,sebze,ceviz,kaısı kurusu,badem yemeye özen gösteriyorum..daha hiç kilo almadım..Normal olanıda bu zaten..zamanla şişeceğiz tabiiki,sen büyüdükçe ben göbek yapacağım..Bugün internetten bir cetvel buldum..Ona göre buluşmamıza 236 gün var..Böyle canımcım,bugünlükte bu kadar miniciğim...Sen kendine iyi bak.Vücudum emrine amade..236 gün sonra görüşürüz İNŞALLAH..Kendine iyi bak..Öptüm minik bebiş.."

2 yorum:

cavidan dedi ki...

ah o günler say say bitmiyordu:) foruma girdiğimde baktığım ilk şey kaç gün kaldı doğuma:) günlüğünü okuyunca eskilere döndüm nilay:)

nilay dedi ki...

gerçekten say say bitmiyor gibi geliyordu..birde ben yattığım için..ama çok güzel paylaşımlarımız oldu..iyiki sizler vardınız o dönemler başka türlü hiç çekilmezdi..