5 Haziran 2008 Perşembe

MAMA SANDALYEMİZ GELDİ :)

Mama sandalyemizde bu sabah geldi.İnternetten sipariş vermiştim..yatar pozisyonuda olduğu için İlke şimdiden alışmaya başlayabilirdi..

Mama sandalyesi İlke nin çok hoşuna gitti.ben balkona kahvaltı hazırlarken Mama sandalyesinde keyif yaptı..
Daha sonra elma-şeftali püresini yedi.
ardından püre onu kesmeyince elma dilimini kemirmeye başladı..şapır şapır içine çekiyor hafif kalınca çığlığı basıyordu..öyle fileden olur mu? o direk koparıp yiyecek :)

Birazda oyun oynadık bebeğimle..Maaşallah sana..
İlke mama sandalyesini çook sevdi..

6 yorum:

EBRU ATALAY dedi ki...

Çook güzelmiş teyzecim.Güle güle kullan.Güzel güzel mamalarını ye sandalyende,annenide hiç üzme olur mu?...
Nilaycım yakında atmalara başlar sandalyeden herşeyi,en bayıldıkları şey....

nilay dedi ki...

teşekkür ederiz Ebru Teyze..
o günleri de görelim İnşallah ebrucum..büyüdü büyüdü kızım :)

eatnes dedi ki...

selam nılaycım sıtene bakıyorum ada kocaman oldu maşşallah bnde ıreme arada pureler verıyorum elınızdekı pure koyulan aparata bayıldık doprusu adı ne onun bızde ıstıyoruz...

nilay dedi ki...

eatnes canım onu internetten almıştım ama maxi toys joker dede var my feeder mi ona benzer bir ismi var ambalajını attım çünkü..dilim elmayı içine koyuyorsun.ezdirip suyunu emiyor hemde dişlerini kaşıyor :)

Z.EROĞLU dedi ki...

güle güle kulansın ilke cim.yemeyen çocuk çok zor.ela beni mahvetti bu konuda.inşallah ilke ona benzemez.

Adsız dedi ki...

cankutumunda aynı sandalyeden ve aynı fileden var