6 Eylül 2008 Cumartesi

İSTANBUL'DAN ANTALYA'YA...

İstanbul'dan ayrılmadan bir gün önce Bahçeşehir pazarına gittik..özlemişim..iyice gelişmiş,iyice güzelleşmiş..ben kaptırmış tezgahlara bakarken İlke'de arabada uyuyakaldı..

Pazar sabahıda yola çıktık..ilk molamız Pamukovaydı..
orada da mama sandalyesine oturdu ve yine çok mutlu oldu..
güzeller güzelim Maaşallah sana..
ikinci molamız ise Afyon Özdilekti..İlke orada mamasını da içti..
İlke yolda eskisi gibi değildi..sürekli mızmızlandı..kucağıma almamı istedi..önce mızır mızır başladı..
sonra da iyice coştu..bende almamakta direndim her ne kadar içim eridiysede...gözümün içine baka baka bir ağlayışı vardı ki..sonrada uyuyakaldı..zaten derdi uyumaktı..
evimize döndüğümüzün ertesi günü soluğu denizde aldık..denize giremediğinden beri İlke'nin isilikleri iyice artmıştı..sadece banyo isilik oluşumunu engellemiyordu..
ben yer gösterirken artist kızım babasına poz veriyormuş :))
İlke denizi çok özlemiş..
babasının eşliğinde botta oynadı..
daha sonra kıyıya aldık..botun içindeki suyla oynadı..

botta iştahla ayak baş parmağını yedi :))
dönerken babası pusetini bagaja yerleştirirken yan dönmüş şapkasıyla bana poz verdi canım kızım.Maaşallah kuzuma..

2 yorum:

Keremino dedi ki...

:) Tam olarak neresi burası? sahilde ki şezlonglar çift kişilik. bebekli aileler için çok ideal..

nilay dedi ki...

burası Lara Plajı..Lara Beach port 5..Porto Armano ismi..çok rahat ve keyifli oluyor 3 kişi rahat yan yana yatabiliyor..biz bayağı rahat ettik yazın..İlke yüzüstü uyur denizden çıkınca yatırıyordum 2 saat bile uyuduğu oluyordu o plaj gürültüsünde..ayrıca herkese özel çarşaf ve yastık kılıfları seriyorlar tertemiz..ben İlke için çarşaf götürüyordum gerçi..kesinlikle tam bebekli aileler için..