18 Kasım 2008 Salı

DÜN NELER YAPTIK..?

Dün İlke'nin uykusu yemeği falan derken biz dışarıya çıkmaya karar verdiğimizde havada kararmaya başlamıştı..önce parka uğradık İlke'yle..İlke'yi salıncağa bindirdim çok hoşuna gitti..



park sefamız bitince alışveriş merkezine gittik.tabii orada da doğru Maxi toys a..İlke orada hareketli bir papağana bayıldı..direk raflara saldırıya geçti..zor ayırdım ..

ordan market alışverişi yapıp evimize döndük site bahçesindede babamızla karşılaştık..
uzun süredir kızımla resmimiz olmadığını farkettim..fotoğraf makinesi hep benim elimde olunca :))


İlke fotoğraf makinesine şirinlikler yapmaya devam etti..:)


eve girince ben direk market malzemelerini yerleştirmeye mutfağa gittim..İlke'yide oyuncaklarının arasına oturttuk..üstündeki kapşonlu olunca İlke kendince bir oyun yaptı..kurabiye kavanozunun şekillerini ensesine koyup arada da boynuyla orada sıkıştırıp tutuyordu..hatta ikinciyide koyduda fotoğrafını çekemedik..

daha sonra biraz bebeğiylede oynadı ve onun biberonuna el koydu :))önce inceledi sonra ucunu doğru ağzına :)
Maaşallah bebeğime..canımın içisin...

3 yorum:

Z.EROĞLU dedi ki...

çok seviniyorlar değil mi parkta.onlar mutlu olunca bizde mutlu oluyoruz.
şu kurabiye kavanozunun şekillerinin yeni yerleride çok güzel olmuş.:)

Melek Duru'nun annesi dedi ki...

canım bizimde evimizin önünde park var ve her gün sallanıyoruz duru inerken ağlıyor o da çok seviyor ilke gibi ve inanırmısın duru da ilke gibi kurabiye kavanozunun şekillerini aynı ensesine koyuyor hatta eline ne geçerse...geçen gün sırtından kalem pil çıktı:)yaptığına anlam veremiyorum ilkede de görünce onlar için bir anlamı olduğunu anladım

öpüyoruz sizi

sevgiler

nilay dedi ki...

evet zehracım bayılıyor parka hele birde çoçuklar varsa çıldırıyor onlar koşturdukça..kurabiye kavanozuna yardımcı oluyor kızım :)

şehriban bunların hepsi aynı demek ki :)parktan ayrılırken gözü arkada kalıyor resmen..kalem pil he :))aman ağzına falan alır şehribancım..bizde sizi öpüyoruz..