8 Kasım 2008 Cumartesi

NELER YAPTIK...?

Bu aralar neler yaptık neler..artık hergün yeni birşeyler öğreniyor İlke..daha çok konuşuyor ve daha çok taklit yapıyor..kim öksürürse arkasından öksürerek onu taklit ediyor,ben ne dersem taklit etmeye çalışıyor..miyav diyorum miyav diyor,baş baş yapıyor,uyandığında genelde mutlu ve kendi kendine konuşuyor ama arada ağlayarak uyanırsa annee diye bağırarak uyanıyor..bol bol öpücük atıp çirkin oluyor..şımarınca tüm yapabildiklerini arka arkaya sıralayarak yapıyor..alt dişlerimizden ikinciside patladı..emmek isteyince annee memme diye bağırıyor,del(gel)deyip başını öne arkaya sallıyor..


babayla bol bol keyif yapıyor..
keyfin bol olsun canım kızım.

bu yeni uyanmış hali..bebek konuşuyor İlke de gülüyor..

bebek esniyor İlkeyi de esnetiyor :))
baş baş yapıyor..
uykudan uyanınca kafayı kaldırıp kapıya dönüyor
komidinin üstündekileri keşfedince çıldırıyor..
yatağında oyuncaklarıyla oynuyor..


ben temizlik yaparken İlkeyle anneannesi ilgilendi..

babasının omuzunda uykuya daldı..


anneannesini çarşamba akşamı Didim e yolcu ettik..


giderayak anneanneye şirinlik yapmaya devam etti..
artık bezini açıyor İlke altını değiştirirken,bunu yaparkende gözümün içine bakıyor muzur bir ifadeyle




şirinem benim Maaşallah sana..

çirkin oluyor..:))
Dün akşam babasının işyerinden arkadaşı Uygar Amca ve eşi Bahar Teyzesi kızımı görmeye geldi.onlar gelmeden İlke'ye giyindi ve oyun oynayarak onları bekledi..




Uygar Amcası İlkeyi ayağında salladı..
ve uyutmayı başardı..:)))
Sabahleyin İlke kahvaltısını etti giyinip hazırlanıp babasıyla babasının işyerine gitti..4 saat yoktu çok özledim ben kızımı...canım kızım benim..

7 yorum:

Adsız dedi ki...

maaşallah gormeyelı cok olmadı ama ılkecık buyumus opuyorum kocaman guzel yanaklarından:))

Yaman Efe'nin Günlüğü dedi ki...

Maşallah İlkemize,büyüdükçe şirinleşiyorlar.Dikkat ettim,biz burada dışarı çıkarken anoraklı kıyafeter giydiriyoruz,İlkemiz yazlıklarla takılıyor hala:)))

nilay dedi ki...

burcucum teşekkür ederiz..hadi seninde hayırlı haberlerini bekliyoruz İnşallah..

gülgün ablacım sağol..gündüzleri burası hala inanılmaz sıcak ama akşamlarıda bir o kadar soğuk..güneş çekildimi buz gibi oluyor..garip ve insanın ne giyeceğini şaşırdığı havalar..

ummugulsum dedi ki...

ılkeye masallah, bebekkende cok guzelmıs.cogu bebek yenı dogdugunda ılk aylarında cok cırkın olurlar benım kuzucum gıbı:)
oyle dıyorlar ama bence oda guzel bebeklerden:)) ama ılke masallah cok guzel ve gıt gıdede guzellesen bı bebek rabbım nazarlardan saklasın amın..

nilay dedi ki...

amin sağol bence tüm bebekler çoook güzel

Z.EROĞLU dedi ki...

nilaycım sende benim gibi yandık.bezini açmayı öğrenmiş.az büyüsün yatağında kakası ile oynarken bulursun sende:)))

Adsız dedi ki...

Sevgili Nilay Hanım,

Gerçekten 41,5 kere Maşaallah.

Allah nazarlardan saklasın.Her geçen gün sizin kız daha işve ve cilveli olyor valla:))

Saygılarımla,

Yasemin Öncül