28 Aralık 2008 Pazar

HAFTASONUMUZ...

Bu hafta sonu Alanya'da Ütopia World Oteldeydik..babamızın şirketinin aileli yıl sonu toplanmasıydı..geçen sene Limak Limra Kirişteydik ve ben karnım burnumda doğumuma 12 gün kala o toplantıya katılmıştım..tek hamile ben değildim..3 kişiydik..birimiz 1 ocakta ben 9 ocakta diğer bir arkadaşta şubatta doğum yapacaktı..tabii bu sene ufaklıklarda bizimleydi..geçen sene küçük olanlarda bu sene bayağı büyümüştü..bol çoçuklu bir hafta sonu yaşadık..her yerden çoçuk fırlıyordu diyebilirim :)bu sene kızımızda bizimleydi onda mı bilmiyorum ama çok keyif aldım..İlke'de Maaşallah bizi hiç üzmedi..bol çoçuk olmasıda İlke için süper birşeydi..onları takip edip heyecanlanıyordu..
Otelin manzarası mükemmeldi..Alanya nın Kargıcak beldesinde bir tepede yer alıyordu..İşte otelden bir manzara...
otele girer girmez babamız toplantıya gitti..meydan eşlere ve çoçuklara kaldı..bizde Nuray arkadaşımızın odasında oturduk toplantı bitene kadar..3 anne 3 çoçuk takıldık..Nuray,Müge ve ben ..İlke,Mehmet Ali ve Ece..
Mehmet Ali İlke'yi öperken..
Ece nin uykusu gelmişti ve huysuzlanmıştı..Mehmet Ali önemli telefon görüşmelerini yaptı..İlke'de mamasını yedi..
bir ara Müge Ece yi uyutmaya çalıştıysada başarılı olamadı..
daha sonra babalarda toplantı dönüşü geldiler..
odalara dağılıp yemeğe inmek için giyinmeye gittik..
giyinip hazırlanıp lobide buluştuk..İlke İsmail Amcasıyla piyano eşliğinde dans etti :)
cumartesi gecesi aynı zamanda babamızın şirketinin Güney Bölgeler satış direktörü Atilla Abimizin ve babamızın iş arkadaşı İlknur un doğum günüydü..yemek sonrası tekrar lobide buluşarak doğum günlerini kutladık..

pasta çok lezzetliydi :)

İlke bu kutlama sırasında bu gürültü ve alkış seslerinin dibinde arabasında uyuyordu ..
babamız ve Atilla Abi..

orada biraz uyuduktan sonra uyandı biraz oyalandı karnını doyurdum ve tekrar arabasında uyudu..odaya dönünce hemen üstünü değiştirip sütünü içirdim ve yatırdım..uykusuna devam etti..
sabahda kahvaltıya inmek için uyandırmak zorunda kaldık..biraz zorda olsa uyandığında keyifliydi..


kucağıma aldım öptüm konuştum ama yatırınca geri uyumaya devam etti..:)
sonrada giyinip kahvaltıya indik..
çok keyifliydi kızım Maaşallah..


kahvaltımız bitince güneşli havayı fırsat bilip biraz bahçede dolaştık..Otel tepe üstünde o yüzden merdivenlerle kademe kademe aşağıya iniliyor ..denize gitmmek içinde yolun karşısına geçilen bir üst geçit yapılmış oradanda asansörle plaja iniliyor..yani yazın çoçukla çok uygun değil..biz o yüzden sadece üst kısımda dolaştık..manzara seyrettik daha doğrusu..

İlke bol bol konuştu,çığlıklar attı..
babasıyla Alanya yı seyrettiler..
güneşe dönünce yüzünün şekli..
arkada Alanya manzarası..
İlke üst dişlerinin sıkıntılarını yaşıyor bu aralar..çıksada rahatlasak..resim çekilelim derken bol bol ısırdı beni..bayağıda acıtıyor..
arkada görülen yolda Mersin yolu..
güneşte bana sokuldu da sokuldu..
İlke yi havuza attı attı yaptık.. :))
biz dolaşırken Ferhan Abla ve Ergun Bey de dolaşmaya çıkmışlar..İlkeyi sevdiler ayaküstü..
daha sonra odaya döndük..
buda odamızın manzarası..insanın içi açılıyor..kaşrşıda görünen burun gibi yerde Alanya Kalesi..
odada eşyalarımızı toparladık,odamızı boşalttık ve lobide oturduk..İlke babasıyla laf yetiştiriyor..
karnını odada doyurmuştuk..uykusu gelmeye başladı..bende uyutmadım arabada eve dönene kadar uyur diye..yol 2 saat sürüyor çünkü..uykusu gelince babasını dizlerine kafasını koydu..


uykumuz hat safhadaydı..

babasıyla muhabbet ettiler:))



otelden ayrıldık..
İlke arabaya bindikten 5 dakika sonra uyudu..
dönüşte Deeppo ya uğradık..İlke çok terlemişti üstünü değiştirdik ve tadım pizzada hem İlke nin hem kendimizin karnımızı doyurduk..
karnı doymuş,uykusunu almış İlke tadım pizzayı inletti..biz kalktıktan sonra herkes kafa dinlemiştir herhalde :)

9 yorum:

cavidan dedi ki...

çok güzel bir hafta sonu geçirmişiniz canım valla imrendim insanın ara sıra değişikliğe ihtiyacı oluyor.
ilke çok şirin canım ya zorla nasılda uyanmış..
kocaman sevgiler..

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Nilaycım harikasınız.Haftasonunu fotolarınızı çok beğendim.İlke müthiş zaten.Sevgiler.

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Nilaycım, ne güzel geçmiş hafta sonunuz. İlke'ye de kocaman maaşallah. Her bir resimde ayrı tatlı.

Belkıs Güler Gökçayır dedi ki...

Nilaycım adınıza sevindim çok güzel gözüküyor fotoğraflardan haftasonunuz. Kuzuşların yanında bizler içinde gerekli arada böyle değiişklikler :)

nilay dedi ki...

teşekkür ederiz..gerçekten çok güzel bir değişiklik oldu hepimize..bu İlkeyle ikinci otele gidişimiz ilkinde çok küçüktü ve birşey anlamıyordu..ama bu sefer oda bayağı keyifliydi..hiçde yormadı bizi gayet uyumluydu Maaşallah..çoçukda çok olunca onları seyretmekten çok keyif aldı..

drderya dedi ki...

nilaycığım imrendim vallahi bir akdeniz insanı olarak güneşli havayı görünce orda olmak muhteşem birşey biz burada karla mücadele ediyoruz güzel bir hafta sonu geçirmişsiniz sana ve ilkeye çek güzel olmuştur siziz adınıza sevindim

YAMAN EFE dedi ki...

Maşallah İlkeye,sizi hiç üzmemiş.Bizede lazım kaçamakkkkkkkkk...

nilay dedi ki...

deryacım hava çok güzeldi pazar günü Alanya'da fakat Antalya ya döndüğümüzde kapalı bir hava vardı akşamda yağmur yağdı zaten..burdada havalar çok soğuk..

evet Gülgün Ablacım Maaşallah İlke bizi hiç üzmedi..bu değişiklik onada iyi geldi.bekleriz bu taraflara..

larakahraman dedi ki...

acik havayi gorunce aglayasim geliyor:(( burda hava gri renk:((
bizim cadida ayni ilke gibi karni doyunca birde pampers degisince basliyor bagirmaya bazen maymun gibi ses bile cikariyor:)))