9 Ocak 2009 Cuma

İYİ Kİ DOĞDUN CAN PARÇAM...

Canım yavrum güzeller güzelim..
iyi ki doğdun iyi ki varsın..Bugün senin ilk doğum günün..
koskoca 1 sene geçti seninle..ve hayatımın en güzel bir senesiydi..beni anne yaptığın için sana çok teşekkür ederim bebeğim..
daha dün gibi seni kucağıma aldığım anlar oysa ne çabuk geçmiş ve sen kocaman olmuşsun..
hep güzellikleri yaşattın bana,ömrün boyunca hep güzellikler seninle olsun..sağlıklı,mutlu,başarılı uzun bir ömrün olsun birtanem..
hep güzellikleri yaşayalım seninle İnşallah.
seni çok ama çok seviyoruz bebeğim..

21 yorum:

ela ve ezgi'nin annesi dedi ki...

doğum günün kutlu olsun prenses .sağlık,mutluluk,huzur,anne ve babanla nice yeni yaşlara...

İlknur dedi ki...

Doğum gününüz kutlu olsun. Allah daha nice yaşlarını hep beraber mutlulukla kutlamayı nasip etsin.

Adsız dedi ki...

güzeller güzeli ilkemiz doğum günün kutlu olsun allah her gününüzü en az bu günkü kadar mutlu kılsın hep sevdiklerinle beraber ol inşallah allah seni gözlerinden sakındıkları anne babana bağışlasın çok öpüyorum ama gıdığından :)

yasemin (ikizlerde öpüyor ablalarını)

Adsız dedi ki...

mevlam ılkecıgı annesıyle babasıyla daha uzuuuuun seneler huzurlu mutlu buyumeyı nasıp etsın ve hıcbır zaman gozlerındekı parıltı sonmesın ogulen yuzun hıc dusmesın küçüğüm.. annesı benım yerıme ılkeyı op ;))

inci ve annesi dedi ki...

mutlu yıllar güzel kız...
birlikte daha nice yıllara inşallah kızınla eşinle birlikte nilaycım
inşallah hep mutlu, hep huzurlu, hep neşeli, hep sağlıklı olursunuz..
sonsuz sevgiler, ve doğum günü prensesine kocaman öpücükler...

YAMAN EFE dedi ki...

Canım yavrum,ailenle beraber nine nice doğumgünlerini beraber kutlamanı dilerim.Bu arada bloğumuzda dün doğumgününü kutlayan bir sticker yapacaktım ama sistemde hata olduğu için yapamadım,günlüğümüzüde yazamadım.Seni ve anneni çok öpüyoruz.Telefondan mesaj yazdım o yüzden.Sevgilerimizle...

derya dedi ki...

ilkeciğim yeniden doğum günün kutlu olsun nilaycığım doğum günü fotoğraflarını yayınlayacak mısın ilke ne tatlı olmuştur eminim

Z.EROĞLU dedi ki...

bende bi kez daha buradan kutluyorum prensesin doğum gününü

Adsız dedi ki...

doğum günü kutlu olsun canım ilkem.daha dün gibi annenin doğum yaptığı gün.ne kadar abuk geçiyor bu günler.inşallah hep böle güzel seneler yaşarsın.gözünden akan yaş hep mutluluk üstüne olsun.HALE

ummugulsum dedi ki...

ılkemız ıyı dogmus onu ıyıkı burdan tanımısız, daha nıce mutlu yıllara aılenle beraber mınık kus

Mon Petit Chou dedi ki...

güzel yüzlü melek, yeni yaşın hep mutluluk ve sağlık getirsin sana. ailenle beraber her anı keyifli neşe dolu kocaman bir ömür diliyorum.
iyi ki doğdun prenses
mutlu yıllar

Burcu dedi ki...

İlkenin doğum gününü kutlarız... :)

biberlieatnes dedi ki...

canım ılkecım tanışamasakta bır turlu aslında cok ıyı tanıyoruz bız senı biber kızım ve ben seni çook opuyoruz sen hayattaki en güzel hediyesin ailene verilmiş ve çok şanslı bir bebeksin gülen yüzün hep gülsün kısmetin şansın daim olsun ailne ve sevdiklerinle bir ömür sağlıcakla ol güzel kıza sevgiler....

уαѕємiη dedi ki...

mutlu huzurlu ve aydınlık bir gelecek diliyorum prensese

sevgilerr

mina'nin annesi dedi ki...

dogum gunun kutlu olsun ilke

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

İlkeciğimin doğumgününü kutluyor, sağlık ve mutluluklar diliyorum. Mutluluğunuz daim olsun nilaycım.

EBRU ATALAY dedi ki...

İlkecim doğumgünün kutlu olsun meleğim...Daha dün miniciktin ...Nekadar çabuk büyüyorsunuz ....Nilaycım her doğumgününü sağlıkla kutlayın inşalallah çok öpüyorum.....
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN...

larakahraman dedi ki...

canim arkadasim ,minik prensesin demek yasina girdi,nice mutlu saglikli uzun yillar gecirmenizi dilerim:)lara da sizi kocaman opuyor:))

Belkıs dedi ki...

Biraz gecikmeli olarak bizde kutluyoruz İlke ciğimin doğum gününü. Allah sağlıklı mutlu ve huzurlu hep birlikte olduğunuz daha nice doğum günleri göstersin inşallah.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

doğum gününüzü kutlarız.nice yaşlara inşallah

Adsız dedi ki...

ama resimler konulmamış merak ediyoz doğum gününü ilkemin