4 Ocak 2009 Pazar

MANAVGATTAYDIK...

Dün akşamüstü Manavgat'a Müge ve Uğur arkadaşlarımıza balık yemeye gittik..kızımda bayağı bir balık yedi hemde ıh ıh ıh diye diye..Uğur Amcasının eline sağlık harika olmuştu..İlke,Ece ve Mehmet Ali çok güzel oynadılar Maaşallah..İlke onlar koşturdukça çok heyecanlanıyor..
mehmet Ali burada uyuyormuş gibi yapıyor :)
Ece ile Mehmet Ali koltuğa çıkıp tepindiler..İlke yide yanlarına çıkarınca çok mutlu oldu..mutluluğu yüzünden okunuyor zaten..Maaşallah birtaneme gülen yüzün solmasın..
Eurovision şarkısı eşliğinde tepindiler..:))
tabii İlke'ye arkadan destek gerekiyor :)
babalarda sırayla tavla oynadılar..
İlke Nuray ve Müge Teyzesiyle..
gece 00.30da evimize döndük..İlke arabada uyudu..çok güzel bir akşam geçirdik..herşey harikaydı..ellerine sağlık,keselerine bereket arkadaşlarımızın..

8 yorum:

YAMAN EFE dedi ki...

Gününüzün keyifli geçmesine çok sevindim.Maşallah İlke'de arkadaşlarından geri kalmıyor.Yerim ben o güzel bakışları:)))

cavidan dedi ki...

manavgatı bende çok sevmiştim. kardeşim burdurda oturuyor erene hamile kalmadan önce güzel bir antalya gezisi yapmıştık dönüşte hamile olduğumu öğrendim. benim için burdur ve antalyanın yeri bu nedenle çok farklıdır.
ilkemiz çok bıdık tatlı bu arada doğum gününede az kaldı annesi..bekliyoruz sürprizlerinizi.

Z.EROĞLU dedi ki...

nilaycım keskel alaka olacak ama ilkenin doğum gününe sayılı günler kaldı.blogunda konuya hiç yer vermedin de merak ettim doğum günü yapmayacakmısın yoksa bi bomba mı patlatacaksın sessiz sessiz:))

inci ve annesi dedi ki...

ne güzel eğlenmiş minik kuzu aferim ona :)şimdi gündem hadise nin şarkısı ilkecim geri mi kalsın herkeslerden?

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Hadiseyi ailecek tek geçiyoruz.
Ne güzel oynuyorlar maşallah onlara.Keşke bizde çocuk olarak kalsaydık diyesim geldi bir an.

Mon Petit Chou dedi ki...

İlke eğlenceye, oyuna doymuş gibi. sanırım bu aralar kendinden büyük çocuklara ilgi gösteriyorlar.

nilay dedi ki...

teşekkür ederiz teyzeleri..İlke bu aralar tam bir çoçuk hastası..herhangi bir yerde bir çoçuk arabasına yakın olsa tutup çekiyor :)

zehracım :))okuyunca çok güldüm..ev telaşesinden kızımın doğum günü heyecanını bile yaşayamıyorum..Allahtan tüm hazırlıklarımı önceden yapmıştım..yaparkende o heyecanı yaşamıştım..yarından itibaren hemen hemen hergün ailemiz gelmeye başlayacak..yarın anneannemiz İstanbuldan çarşamba dedemiz didimden perşembe benim halam ankaradan cumartesi teyzemiz,babaannemiz,dedemiz,halamız ve kuzenimiz İstanbuldan gelecek..onlar gelmeye başladıkça onlarla birlikte heyecanını yaşayacağız..İnşallah herşey güzel olur..imkan olsa gelseniz keşke..

Z.EROĞLU dedi ki...

inşallah herşey çok güzel geçer nilaycım.zaman geçti prenses 1 yaşına girdi.maşallah.hep sağlıkla uuzn ömürler yaayın.keşke yakın olsak gelirdim vallahi:)