9 Nisan 2009 Perşembe

01-02 NİSAN 2009

Prensesim odadan odaya dolanıyor,kapıları açıp kapatıyor..elini sıkıştıracak diye korkuyoruz..

anneannesinin gözetiminde dolap karıştırıyor :)
akşamları sabırsızlıkla teyzesinin işten gelmesini bekliyor..zil çalınca teyze diye bağırıyor ve doğru kucağına..
giyindi hazırlandı gezmeye gitmek için bekliyor..
benim teyzemde yine yerlerde..
teyzem ve cihan dayısı ile..
işte en zor anlardan biri yemek yeme faslı..
örümcek kızım.. :)
giyindi yine gezmeye gidecek..
koca anneanneye gittik..serdar dayısını görünce çok mutlu oldu..oyunlar oynadılar..
Serdar dayısının göğsüne kafasını koyuyor serdar dayısı yiyecek onu..
Serdar dayısını çok seviyor..
muhteşem üçlü..yaş sırasıyla oturmuşlar :) dayım,annem ve teyzem
şirinem..
anneannesiyle balık restaurantına gittik..İlke balığı ıh ıh diyerek yedi..Maaşallah kuzuma..
yine uykusu gelince sızdı kaldı..
mahsun bakışlım..

3 yorum:

burcu dedi ki...

ohh maasallah ıyı gezıyorsunuz benım yerımede acısını cıkartın :))
bu arada ılkecıkte ıyıden ıyıye buyumus maasallah kuzuya opuldunuz analı kızlı;)

Hülya dedi ki...

Maşallah güzel ilkeye kocaman oldu...
ya birde ilke prensesin kendi kendine sızıp kalmasına bayılıyorum ben yaaaa bitiyorum o resimlerine....çok tatlı bir bebek Allah bğışlasın...çok çok öpüyorum sevgiler

nilay dedi ki...

teşekkür ederiz..