14 Mayıs 2009 Perşembe

06-09 MAYIS 2009

06 Mayıs 2009 çarşamba günü sabiha 12.10 uçağıyla evimize döndük..uçağa anneannem bindirdi..sağolsun Ülkü teyzem havaalanına bıraktı..o kadar çok eşyamız vardı ki..uçakta bol bol konuştum ve hep kıpır kıpırdım.bu yolculuğumuz diğer uçak yolculuklarımızdan farklıydı..öncekilerde daha sakindim..Antalya havaalanından babam karşıladı..önce babama garip garip baktım..ama çabuk kaynaştık..çok özlemişim babamı..babamda bizi çok özlemiş..
babam hem geldiğimiz gün öğleden sonra hemde ertesi gün birlikte vakit geçirelim diye izin almış..geldiğimiz gün eşyalarımızı eve bırakıp Köy değirmenine yemeğe gittik..ordaki garson amca beni çok sevdi ve renkli kamışlar verdi..
babamı çok özlemişim ..onu dinledim..
hep kucağına sokulup,yatıp durdum..
süslendim gezmeye gidiyorum :)

nerelere giriyorum..
İlk adım ayakkabılarım koca anneannem ve anneannemin hediyesi..teşekkür ederim..
büyüdüm artık banyo sonrası bornoz giyiyorum..

Hiç yorum yok: