17 Haziran 2009 Çarşamba

KEYİFÇİ,UYKUCU,ÖZGÜR KIZ

Her geçen gün yaramazlıkları artan,yürümek için çabalayan canım kızım...
artık balkonda demirlerden tutunup ayağa kalkıp dışarıda oynayan çoçuklara bağırıyorsun..
tavşan İlke :))
her zaman ki gibi uyuyakalmış İlke..
güler yüzlüm..
bir günü daha bitirmiş balkondaki yerimizi almıştık..

bir uyuyakalma sahnesi daha..bu sefer ki havuzun içinde.. :))
havuzda yüzerken bile uyudu..simide kafasını koydu anında uyudu..komşularımızda bu anı kaçırmak istemediler ve resmimizi çektiler...
İlke çoçuk havuzunda..

yine uykusu geldi..esniyor :))
su kuşum benim bayılıyor suya..havuza girmek için hazırlanırken beklemeye bile tahammülü yok..
havuzdan çıkınca havluya sarıp kucağıma alır almazda uyudu :)
bu arada Johnson baby bed time serisi çok işe yarıyor..İlke yi bol bol uyutuyor :))
uyandıktan sonra gençlerle takıldı :))şimdiden sitenin gençleriyle takılıyor :))

6 yorum:

durununannesi dedi ki...

Demek sırrınız buymuş,johnson baby bed time:) ben de denemek istiyorum belki işe yarar.Aslında ne güzel ilke'nin hiç yerini yadırgama diye bir sorunu olmaz heralde:) Bu arada fıskiyeli saçları bir harika...

tarkanın annişi dedi ki...

Ya bu bıcırığın böyle yerlerde uyumasına hastayım. Nasıl yapıyor bunu bilmiyorum. Yüzünün yarısını yere yapıştırıp hoor hoor. Bayılıyorum.Johnson serisinden bende kullanıyorum ama yani sizinki kadar başarılı olamadık en fazla yarım saat sonra gözler fal taşı gibi bi açılıyor.

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Bizde bed time kullanmıştık ama bizde de ters tepti.Ne güzel İlke de işe yaramış.Havuzunuz harika Nilaycım.

Eylm-Sdnz dedi ki...

durunun sayfasından gördüm sizi..bütün sayfanızı gezdim

allahım o nasıl bir cimcime dir..allahım bağışlasın..hele o uyuku halleri yokmu...bittim resmen ilkeciğe..allah nazarlardan saklasın..sevgiler..

Melek Duru'nun annesi dedi ki...

ilkecim süper,fotolar harika içim açıldı baktıkça...

bed tımeı söylediğin iyi oldu niaycım,bizim kızı uyutamıyoruz,soruz yaşıyoruz hemen deneyeceğim umarım işe yarar

ayrıca ilkenin böyle uyuyakalmalarına bayılıyorum biz nerdeeeee:((

öpüyorum canım çok

Adsız dedi ki...

nilaycim canim ilke buyuyup bu heryerde uyudugu resimlere bakinca eminim bayagi gulecek... cok sevgiler selamlar uzaklardan...

amaya