17 Temmuz 2009 Cuma

18 AYLIK OLDUN.....

canım kızım 09 Temmuz 2009 da 18.ayını doldurdun..
artık kelime haznen iyice arttı ve daha bilinçlisin..daha da yaramaz..
18.ayında karma aşını yaptırdık ve bu sefer hiç ağlamadın anlamadın bile..ama gece ateşlendin..
artık sevgini dahada yoğun bir şekilde belli ediyorsun..bol bol sarılıp öpüyorsun..
hep gezmek istiyorsun..ıh ıh deyip kolunla kapıyı gösterip atti diyorsun..kıyafetlerini alıp giy giy diyorsun..susadığında şu deyip su istiyorsun..
eline geçen şeyleri attım deyip savurup atıyorsun..
herşeyden çabuk sıkılyor anni diyerek hep bana sesleniyorsun..
çok güzel anneanne diyorsun..telefon çalınca aloo diyorsun..
bu aralar dişlerle sıkıntımız yine arttı..
suyla oynamaya bayılıyorsun..
bu sene kafanıda denize sokuyoruz..en son çıkarken seni suya batırıyorum ilk önce şaşırıyor sonra basıyorsun çığlığı..
yürümeye çok heveslisin..dün ilk defa ayağa kalkmaya çabaladın..dizlerini kaldırıp kollarınıda kaldırıyorsun sonra poponun üstüne düşüyor hoppa diyorsun..
uyanınca yatağında anni diye bağırıyorsun..
çok süslüsün..süslü şeylere bayılıyorsun..
iştahsızlığın devam ediyor..3 ayda toplam 380gr almışsın ve kilon 10.200 olmuş boyunda 79cm olmuş..kilon az olmasına rağmen zayıf durmuyorsun..her zaman hep minyon bir bebek oldun..çıtı pıtı duruyorsun..
öyle hızlı emekliyorsun ki sana zor yetişiyorum..
merdivenden çıkıyor,yataktan iniyor..kendi küçük sandalyene çıkıp oturabiliyorsun..artık seni hiçbir yerde güvende bırakamıyoruz bisikletinden bile iniyorsun..yürüyemiyor ama tüm yaramazlıkları yapıyorsun..kamyonlarla topla oynamaya bayılıyorsun..
kediyi kedi diye çağırıp elinle de pisi pisi yapıyorsun..
mutluysan ve istediğin bir şey yapıyorsan beni öpücüklere boğuyorsun..
gün geçtikçe dahada büyüyor ve bizi şaşırtan şeyler yapıyorsun..
dediğimiz şeyleri algılıyor ve şimdilik söz dinliyorsun..
İlke kaç yaşında dediğimizde parmağınla gösterip biy(bir) diyorsun..
yürüdüğün zamanı düşünemiyorum çok meraklısın ve yeni şeyleri keşfetmeye bayılıyorsun..
herkes bu senemizin benim için çok zor olacağını söylüyor..sanırım zorlu süreç şimdi başlıyor..
seni çok ama çok seviyoruz..
güzellikler hep seninle olsun canım kızım..

Hiç yorum yok: