17 Ocak 2010 Pazar

09 OCAK 2010 CANIM KIZIM İYİ Kİ DOĞDUN..

Canımın içi,güzeller güzelim,hayatımın anlamı,herşeyim iyi ki doğdun,iyi ki doğurdum..seninle hayatımız doldu,renklendi..ne kadar dolu dolu yaşansada su gibi aktı geçti 2 yıl..doğdun doğacaksın derken 2 yaşını bitirdin..Allah sağlıklı,mutlu nice seneler göstersin İnşallah..her gelen yıl güzellikler,başarılar,mutluluklar getirsin..seni çoook seviyoruz birtanem..

babamız 10 Ocak 2010 akşam 18.35 uçağıyla Antalya'ya dönecekti..doğum günü akşamı anneannemiz pasta yapmış..o akşam anneannemize geldik..salonu süslemişler sağolsun..kızıma doğum günü yaptık..


böyle oturulur mu?? ayaklar masa tepesinde..









teyzemizin aldığı hediyesini açıyor..




4 yorum:

lena ile başbaşa... dedi ki...

iyi ki doğdun ilke bak annen ne güzel yazmış sana duygularını bende okurken duygulandım :)nice uzun yaşlara,mutlu,huzurlu,ailece doğum günün kutlu olsun ilke:))

ilknur malcı dedi ki...

çok tatlı maşallah.Allah kuzularımıza hayırlı ömürler versin.annelre babalara daa.

HALE dedi ki...

aşkım benim nice sağlıklı mutlu huzurlu yaşlara inşallah bebeğimnilay ne kadar tez geçiyor demi günler ve seneler.6 ay sonrada zehra nil 2 ye basıyor.allah onların hep mutlu günlerini göstersin bizlere.eee teyzeside yapmış yapacağını gene çok güzel oyuncak almış eline sağlıkk teyzesinin :) kendinize iyi bakın ama ilkeme çok çok ii bakın SEVİYORUM SİZİİ ÇOK ÖPÜLDÜNÜZ CANLARIM BENİM :):):):

Adsız dedi ki...

mutlu yillar ilke, daha nice yillara sevdiklerinle guzel kiz:) amaya