15 Mart 2010 Pazartesi

12-14 MART 2010

Perşembe akşamı Meryem arkadaşımıza gittik..Doruk 2 aylık oldu hala biz yeni gidebildik hayırlı olsuna..onun doğumunda biz yoktuk..geldik yerleş vs.tam gidecektik onlar hasta oldu,tam gidecektik biz hasta olduk..kısmet bu güneymiş..Cankutla İlke uzun süreden beri ilk defa karşılaştılar..Cankut yavrum çok yakışıklı bir abi olmuş...bebeklik suratı tamamen gitmiş ve çoçuk suratına dönmüş..başta resimdeki gibi elele yere uzansalarda kaçınılmaz oyuncak kavgası hat safhadaydı..

Cumartesi akşamı babamızın iş yerinden arkadaşı Mesutlara gittik..Mesut'un doğum günüymüş..İlke ve Mehmet Aliyle kesti pastasını..

Pazar sabahı havanın güzelliğini fırsat bilip kahvaltılıklarımızı yanımıza alıp falezlere gittik..İlke bayıldı çimenlerin üstünde koşturmaya bizde keyifle iştahla ettik kahvaltımızı..
top oynadık,çimlerde yuvarlandık..İlke oynarken babası ve ben kitaplarımızı okuduk açık havada..
orda arkadaşta edindi İlke..birlikte top oynadılar..
İlke'de kahvaltısını açık havada etti..ellerini uzattığı yönde uçurtma uçuruyorlar,bayıldı uçurtmaya..

baba bak uçak....

bari birde poz vereyim..:))

oh keyfe bak..

baba aşkı..

yağ satarım,bal satarım ustam ölmüş ben satarım.....işte İlke'nin en sevdiği oyunlardan biri..

baba bak uçak..uçak rotası karşımızda kaldığı için gün boyu İlke işaret parmağı havada uçak gösterip durdu..
orda edindiği arkadaşı ile göbek attılar,kol bastı oynadılar,el ele dans ettiler..
yorulmuş İlke ..
İlke'ye çok iyi geldi bu kahvaltı..açık hava,bol güneş..üstelik deniz havası mis gibi iyot kokusunu çektik içimize..arabaya biner binmez uyudu..temiz hava çarptı sanırım..akşamda duşunu aldı yemekte Nuray İsmail ve Mali vardı bizde..arkadaşlarımızı davet ettik yemeğe..İlke'de Mali ile oynadı.. 22.00 da kalktılar..İlke'de babasıyla yatak odasındaydı bende mutfak topluyordum..İlke 22.30 da yatağın bir ucunda sızmış uyumuş..

11 yorum:

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Görmeyeli büyümüş, genç kız havalarına girmiş neredeyse bücürük:) Nazar değmesin çok şeker yaa.

Nurten dedi ki...

canım benim çok tatlı İlke.devamlı bakıyorum sayfanıza yeni birşeyler ekledinizmi diye..Arayı fazla uzatmayın..Kocaman öpüyorum.

Adsız dedi ki...

Sizi cok ozledik uzun zamandır yazmıyorsunuz.Merak ettik.İnşallah yakında yazarsınız

Z.EROĞLU dedi ki...

nerelerdesiniz nilay

Adsız dedi ki...

nerelerdesiniz bir haber neden yazmıyorsunuz

lena ile başbaşa... dedi ki...

merhaba nilay ablacım ben sizi daima takip ediyorum :)maşallah kızınız çok tatlı sarı şeker diye seviyorum :))artık sizi aramızda görmek istiyoruz :)SEVGİLER :)

Adsız dedi ki...

nilaycim, ilkecim... huhu nerdesiniz, cok merak ettik. cok ozleniyorsunuz sevgiler--- amaya

Adsız dedi ki...

nerde kaldınız ilke nerdeyse 3 yaşına giricek bekliyoruz :)

Adsız dedi ki...

merhabalar nilay hanım...kaç zamandır nerelerdesiniz?...meraktan öldük buralarda...: )
cemile Kara Samsun...

gulderya dedi ki...

Sizin blogunuzu ilk gunden takip ediyorum Hic yorum yazmadim Benim oglum Ilkeyle yasit gebelik donumunde sizinle ayni problemleri yasadim belki onun icin yakinlik hissettim. Aylardir yazmiyorsunuz cok merak ettim. Hatta dun Ilkeyle ilgili cok kotu ruya gordum. Insallah iyisiniz.Sadece iyiz diye iki kelime yazin ruyamdan cok etkilendim. Sevgilerle Guldeya.

nilay dedi ki...

biz iyiyiz çok şükür..benim bilgisayarımın arızalı oluşu araya giren eşimin ameliyatı vs..blogdan uzak kalmamıza neden oldu..en kısa zamanda güncellemeye çalışacağım..merak eden,takip eden herkese teşekkürler..
sevgiler