10 Haziran 2008 Salı

06.06.2008 CUMA GÜNÜMÜZ..

Cuma günü temizliğimiz vardı..İlke biraz karyolasında oynadı..
Akşamüstü hava birden kapandı..gök gürültüsü ve şimşeklerin eşliğinde yağmur başladı..arkasından da yağmur dindi..yardımcımızın gitmesinden sonra bizde yağmurun dinmesini fırsat bilip kızımla akşamüsütü her zaman yağtığımız yürüyüşümüze çıktık..
İlke yine biraz yürümenin ardından uykuya daldı..uykusunda kime kızıyorsa yüz ifadesi çok komikti..
yağmurdan ıslanmış çimenlerin yaydığı koku inanılmaz güzeldi..derin derin içimize çektik..
eve döndük..ve babamızda İstanbul dan geldi..İlke babasını görünce başladı konuşmaya..herhalde kendince baba seni özledim diyordu :))
ardından muhallebi yedi İlke..
ardından kendi suyunu kendi içti kızım..Maaşallah büyüdü artık..
ondan sonra babasının kucağında keyif yaptı.
biraz baba kız oturduktan sonra İlke'nin iyice uykusu geldi..uykusu gelince hemen gözlerini ovuşturuyor....anne sütünü içtikten sonra güzelce uyudu birtanem..Maaşallah bebeğime..

1 yorum:

SSE dedi ki...

Szi en gezenti aile ilan ediyorummmm Nilayy:)))Ben de geziyorum ama çalışınca fazla vakit olmuyor gezmek için:((

İlke yine süper, boncuğum benim. Çok tatlı bir bebek, çok farklı, bakışlarında apayrı bir hava var. allah nazardan saklasın. Büyüyünce bu kız çok marjinal olacak. İnci dedi dersin..SENİ ÇOOOK ÖZLEDİM, YOKSUN NE ZAMANDIR???
ÖPTÜK SİZİ TUNAMLAA:))