10 Haziran 2008 Salı

08.06.2008 PAZAR GÜNÜMÜZ..

Pazar sabahı uyandığımda İlke daha uyuyordu..hepimiz öyle güzel uyumuşuz ki Maaşallah..uykuda İlke yi seyredince ne kadar büyüdüğünü bir kere daha anladım..yatağı bayağı dolduruyordu :)
Önce İlke yi hazırladım,sonra kendim hazırlandım çünkü denize gidecektik..

İlke denize girdi bugün yine..ama bu sefer boynuna kadar..ilk önce deniz kenarına oturdum İlke kucağımda ..İlke nin ayakları kumda idi,dalga vurdukça ıslanıyordu..baktık tepki yok aldım kucağıma biraz ilerledim..deniz çok dalgalıydı..sırtını denize çevirdim iki kolunun altından kolumu geçirdim o kolumu emmeye çalışıyordu,boynuna kadar denize soktum,ayaklarını çırptırdım,kimi ben kimi dalgalarla boynuna kadar ıslandı İlke..en güzel tarafı İlke nin bundan hoşnut olmasıydı..denizden çıkıp havluya sarınınca başladı ağlamaya sanırım denizide sevecek :))deniz sonrasında karnını doyurdu..hatta suyunu kendi içti,süper bir uyku çekti..bende fırsattan istifade yüzdüm,güneşlendim,bir şeyler yedim..aferin benim güzeller güzeli kızıma.kendi suyunuda kendi içiyor birtanem..
İlke deniz kenarını çok seviyor..
dönüşte shemalle uğradık..biraz dolaştık.sonra köfteci ramizde karnımızı doyurduk..
İlke babasıyla nasıl köfte yiyeceklerini seçtiler..:))ciddiyette o biçim..
uykusu gelince huysuzlanmaya başladı İlke..
ben karnımı doyururken babası İlke yi kucağında uyuttu..
sonra yerine yatırdık...
evde uyandı,güzelce banyosunu yaptı,karnını doyurdu,tekrar güzel bir gece uykusuna daldı..

Hiç yorum yok: