10 Kasım 2008 Pazartesi

10 AYLIK DR KONTROLÜMÜZ..


Bugün İlke'yi 10 ay kontrolüne götürdük..aslında 1 yaşına kadar götürmeyi düşünmüyordum ama hem yemek düzenini konuşalım hemde ayaklarını basması konusunu irdeleyelim dedik..kilo boy ölçümü geçen aya göre düşük çıktı birkaç aydır allak bullak olduk hep farklı dr lardaki kontroler tabii tartı farklılığı kontrolden çıkmasına neden oldu..ve İlke bu ay 7.850 gr ve 71 cm ölçüldü..hadi kiloyu anladımda boyda bu kadar farklı ölçülür mü..geçen ay 73 çıktı bende yanındaydım ve gayet güzel ölçtü..neyse kızım sağlıklı olsunda..en azından ben yediğini,neler yediğini biliyorum..o yönden gönlüm rahat..görünürdede öyle zayıf değil ama kiloya yansımıyor :)dr da normal sınırlarda sağlıklı olması önemli rahatsız edici bir durum yok dedi..yemeklerindede artık çok az bir miktar tuz ekleyebilirmişiz,ağız tadı oluşması için..çıtır kızım benim ,mankenim seni seviyoruz..

6 yorum:

Adsız dedi ki...

mevlam nıce saglıklı 10 aylar yasatsın ılkecıge

nilay dedi ki...

canım çok sağol..İnşallah yakın zamanda sende bu mutluluğu tadarsın

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

10. ayınız kutlu olsun canım. Sağlığı yerinde olsunda gerisi önemli değil tabiki. Ama yemeyipte kilo almaması kötü işte, tıpkı bizim gibi:(

nilay dedi ki...

sağol canım..öyle tabiiki ama yiyince insan görüntüde de bekliyor :))

Z.EROĞLU dedi ki...

daha nice sağlıklı aylara nişlaycım.yemesi önemli boşver kilosunu.

nilay dedi ki...

amin canım sağol..valla boşverdim yapacak birşey yok..yesede kiloya yansımıyor..6 aydan beri 7 kiloyu geçemedik..7 küsürlerde dolaşıyoruz..sağlıklı olsunda..kalkınsa birde..kaba motor gelişim geriliğimiz var..hoş bende öyleymişim..genetik midir???