12 Aralık 2008 Cuma

SABAH 6.30-7.00 ARASI :))

Bu geceyi çok şükür sorunsuz atlattık..sabah 6.30 a kadar deliksiz uyudu İlke.sabahta bayağı uyanmış gözüküyordu.biraz oyalandık..süt içti,su içti..öpüştük koklaştık geri yatırdım..İlke'nin yatağına polar serdim daha sıcak olsun diye..bir de benim yastığımı koydum yatak rengarenk oldu :)



alışmasın diye kucağıma alıp uyutmadım.tekrar yatağına yatırdım çünkü bizim yatağımızdayken kendi kendine uyuyabiliyordu.bende zaten onun odasında yatıyorum yatağımıda ona daha yaklaştırmıştım..yatak kenar koruyucularınıda kaldırdım aradan beni görebilsin diye..ordan bana baktı geri kafasını koydu,debelenip durdu yatakta..ben tabii ona çaktırmadan bakıyorum hep gözlerimi kapalı tuttum derken uyuya kaldı ve 10.30 da uyandı..İnşallah bu geceyide sorunsuz atlatırız..bir hafta daha odasında misafirim..:))

Hiç yorum yok: