28 Ocak 2009 Çarşamba

26-27 OCAK 2009

Pazartesi akşamı banyosunu yaptı İlke saçlarını taradık..artık bayağı hızlı uzuyor saçlarımız..
ardındanda anneannesi muhallebisini yedirdi ve mis gibi uyudu kızım..
Salı günüde harika bir hava vardı Antalya'da..anneannesinin kucağında balkondan dışarıyı seyretti İlke..

daha sonra mama sandalyesinde güneşlendi..bu resimde üst dişlerimizde görünüyor..

Akşam yemeğinden sonrada Meryem arkadaşımızın davetini kıramadık çaya onlara gittik..İlke ve anneannesi hazırlandı..

yürüme çalışmaları yaptılar..İlke çok tembel..nasıl yürüyecek nasıl cesaretlenecek bilemiyorum..neyseki biraz ilerleme var..önceden ellerinden tutup yürütmeye çalıştığımızda ağlıyordu adım atmıyordu..sadece koltuk altlarından tutunca adım atıyordu.bu aralar ellerinden tutuncada adım atmaya başladı..ama bıraktığımız zaman hemen oturuyor..

kolilerle uğraştı ben hazırlanırken..kendine göre koli buldu..ee taşınacağımız için heryerimiz koli dolu..




bende hazırlanınca Meryemlere gittik..İlke Meryem teyzesinin yaptığı keke bayıldı..ellerine sağlık Meryemcim harika olmuştu..ee İlke de biliyor ağzının tadını..


Cankutta masanın altından geçip yanıma geldi..yere yatıp kalkıyordu..hadi yatta resmini çekeyim dedim bana bu pozu verdi..Maaşallah kuzuma ..çok tatlılar çok Maaşallah.Allahım nazarlardan korusun yavrularımızı..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Eşyaları taşıyacak kşi aramanıza gerek yok bak aşkım nasılda koliyi kavramış teyzeeem çok özledim seni çoooook SENİ SEVİYORUM BİTANEM

Mon Petit Chou dedi ki...

taşınma işi özellikle bebekle daha bir zor oluyor ama maşallah İlke nasıl da koli taşıyor.
faydası olur mu bilmiyorum ama Duru oyuncak market arabası ile yürümeyi öğrendi. önce birlikte tutup ittik sonra o kendi başına. yalnız market arabası hafif olduğu için ağırlık yapması için içine bir şey koymakta fayda var. yoksa dengeyi kaybedip düşüyorlar.

nilay dedi ki...

evet teyzesi benim kızım çok becerikli ve annesine yardımcı Maaşallah..bizde seni çok özledik..İlke de teyze teyze deyip duruyor..

nilay dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
nilay dedi ki...

Mukaddescim evet zor ama Allahtan anneannemiz İlke nin tüm ihtiyacı ile ilgileniyor sağolsun..ve İlkede sakin bir bebek..
yürümeye pek hevesi yok İlke nin daha doğrusu ayakta durmaya..ayakta durmak istemiyor oturuveriyor..bizde elbet bir zamanı var diyoruz..