28 Ocak 2009 Çarşamba

BUGÜN.. :))

İlke sabah uyandı yatağında anneannesiyle keyif yaptı ve biraz süt içti..sonra salona yere oyuncaklarının yanına aldık onu..biz anneanneyle mutfakta kahvaltımızı yaptık..o sıradada İlke ye bir şeyler hazırlıyordum ki odaya bir baktık İlke yerde uyumuş..bizim odada dolanmamız sonucu uyandı ve kahvaltısını etti..
Biz annemle yatak odasını toparlıyorduk İlkede salonda oyuncaklarıyla oynuyordu..salondan birşeyler almaya geldiğimde İlke kendi kendine konuşuyordu sesi geliyordu ama onu göremedim..koltuğun dibine kadar eğildikçe ne göreyim İlke koluğun altına girmiş :)) gülmeye başladım ben güldükçe o da güldü keyiflendi..bu aralar hareketlendi emeklemiyor ama kendi kendine örümcek gibi dolanıyor ortalıkta.. :) İşte koltuğun altındaki görüntüleri..



5 yorum:

cavidan dedi ki...

çok özlemiştik sizi canım bu arada taşınma telaşı sarmış sizi kolay gelsin canım. ilkecim balım benim dahada tatlanmışsın annesi yürümesi konusunda acele etme inanki şu taşınma telaşında bide yürüseydi vay halinize:) çok öptük.

nilay dedi ki...

evet cavidancım inanılmaz bir telaş ve aynı zamanda yorgunluk..Allah tan İlke sakin bir bebekte rahatız..dediğinde haklısın düzenimizi yeniden kurduğumuzda da bayağı hareketlenecek sanırım..bizde çok öpüyoruz sizi..

Adsız dedi ki...

nilaycım dikkat et farkında olmadan ilkeyide paketleme çok uslu maşallah çok öpüyorum ilkeyi ve seni

Adsız dedi ki...

ismimi yazmayı unuttum aydan şu dönem yürümemesi gerçekten büyük şans alper bi dk.durmuyor ne zaman yanımıza gelmiş hiç anlamıyoruz okadar hareketli ki pazar günü maalesef kaşı patladı iki dikiş atıldı çok korktum ve resmen şok yaşadım allah miniklerimiz korusun aydan

Z.EROĞLU dedi ki...

yerim be o uyuyan güzeli